מקרנים

kino

   לקוחות רבים המעוניינים ברכישת מקרן מבינים היטב את צורכיהם  אך אינם מתמצאים כל-כך טוב בסוגי המוצרים השונים, המפרטים שלהם, או אפילו במושגים בהם נעשה שימוש בתחום. בשוק יש עשרות דגמים של מקרנים בייעוד שונה וברמות מחיר שונות – כמה מהם אפילו די יקרים. לכן לא כל-כך פשוט לעשות את הבחירה הנכונה ולרכוש את המוצר המתאים.

ניתן לחלק את המקרנים לשתי קבוצות עיקריות לפי ייעוד המקרן

  •  מקרנים לקולנוע ביתי

    football-projector

    מכשירים אלו ידועים גם כמקרני HOME CINEMA. בדרך כלל זהו סוג המקרנים המותקנים בחדרי קולנוע לצורך הקרנת סרטים ושידורי טלוויזיה באיכות FULL HD.

  • מקרנים לשימוש בעסקים ובחינוך
    המקרנים האלו מיועדים לשימוש בחדרי ישיבות והדרכות, כיתות וחדרי הרצאות למיניהם לעברת מצגות ממחשבים.

es551_s

כמעט בכל המקרים הבאים, ובמיוחד ברכישה של מקרן מקצועי, יש להתקין את המקרן ולכוון אותו בצורה איכותית. זוהי משימה שעדיף לתת אותה בידיהם של מומחים מנוסים בתחום המקרנים.

לנו יש ניסיון בשיווק, התקנה, ותמיכה במקרנים מכל הסוגים ושל כל החברות הגדולות. אנו נותנים ייעוץ ועזרה בכל השלבים של הרכישה וההתקנה של המקרן החדש שלכם.

קישורים חשובים לדפים בנושא:

–  מקרנים מומלצים

–  מקרנים למצגות

–  המלצות לבחירת מקרן

–  המלצות להתקנת מקרן

–   בחירת מסך הקרנה

למה שתבחרו בנו?
אם להסביר בקצרה – אנו מבטיחים אחריות, מקצועיות ואמינות. כמו כן, יש לנו המלצות ממאות לקוחות שקבלו מאיתנו מוצרים, התקנה ושירות במשך שנים רבות. אינדורטק מתמחה בהקמה של מערכות קולנוע ביתי ושמע (תכנון, מכירה והתקנה). אנחנו מספקים פתרונות מקיפים בשילוב מערכות אודיו/וידאו, שליטה חכמה ותקשורת.

קבע פגישת ייעוץ חינם

באולם התצוגה שלנו: 054-483-2180
בלי שום התחייבות

Comments are closed.