רמקולים לגינה מוגני מים

רמקולים מוגני מים בכל תנאי מזג אוויר, רמקולים נוף ורמקולים מאוחדים.

במהלך 18 השנים האחרונות, אנחנו תכננו והתקנו הרבה מערכות סאונד עמידות בכל תנאים מזג אוויר. מערכות  גדולות וקטנות, לבתים פרטיים, מסעדות ועסקים שונים. אנחנו המפתח להצלחה עבור כולם.
השם "רמקולים לשימוש חיצוני" נתייחס אליהם רק באופן כללי, בגלל שהם יכולים להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר שונים. בין אם ברצוננו להציב רמקולים בגינה או במרפסת.  הרמקולים צריכים להיות אטומים לנוזלים ומסוגלים לעמוד בתנאים של לחות וחום. בגלל שרמקולים חיצוניים חשופים להשפעות אגרסיביות יותר מכל מערכת שמע אחרת, מומלץ לבדוק את תקינותם היטב, כדי שיחזיקו מעמד כמה שיותר זמן.

מה הכוח הגברה נדרש עבור מערכת רמקולים ממוקמת מחוץ לבית?

כולנו רגילים לשמוע מוזיקה בתוך הבית. במשך הזמן התרגלנו לסביבה האקוסטי שלנו. ניתן לומר שלכל חדר יש תמונת קול משלו. אבל במקרה של התקנת רמקולים חיצוניים מחוץ לבית אנחנו מקבלים פיזור סאונד שונה לחלוטין. אין לנו קירות שמחזירים צליל, יש הרבה שטחים פנויים. אפשר להגיד שהצלילים בורחים לשכנים. כדי להוציא אותו צליל בחוצה כמו בחדר, אתה צריך להכפיל את כוחו של המגבר. כמובן גם רמקולים אמורים להיות מותאמים להספק של מגבר שלך.

איך לתכנן מקום נכון לרמקולים חיצוניים?

מרפסת קטנה או פטיו, על יד בריכת שחיה או מגרש משחקים, מה המקום הנכון? מה גובה להתקנת רמקולים חיצוניים? קרוב לקרקע או להיפך יותר גבוה מעל הרצפה? יש הרבה שאלות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, יש הרבה בעיות שאנחנו צריכים לשקול.  בסוף אנחנו רוצים ליהנות מסאונד, והכי פחות שאפשר להפריע לשכנים. מסיבות אלה, אנו ממליצים בחום לקחת ייעוץ מקצועי. לא תמיד ההיגיון הרגיל מאפשר להשיג תוצאות טובות.

אנו מציעים רמקולים חיצוניים של יצרנים מובילים כמו:
YAMAHA, CANTON, ADVENT, NILES, NUVO, PROFICIENT, SPEAKERCRAFT, TANOY

קבע פגישת ייעוץ חינם

באולם התצוגה שלנו: 054-483-2180
בלי שום התחייבות

YAMAHA NS-AW392

nsaw392זוג רמקולים חיצוניים של יאמהה היפנית. רב אפשרוית התקנה: רצפה, תקרה ועל הקיר. הספק 120 וואט. סאונד מצוין יחסית לגודל של הרמקול. צבע שחור או לבן

ADVENT ODS66

מחיר 790  ש"ח

1169זוג רמקולים לשימושים שונים. מתאים לפרגולות ודקים. למוזיקה רקע. הספק 110 וואט. צבע שחור או לבן

NUVO NVAP160W

מחיר 2080 ש"ח

AP160Wרמקולים של חברה אמריקאית נובו. מבנה פלסטיק עמיד לקרינת שמש. נצילות 88DB .הספק 140 וואט. צבע לבן

NILES OS5.3

מחיר 1920 ש"ח
OS6-3_sזוג רמקולים של ניילס אמריקאי. איכות סאונד סטריאו ביתי. עמיד לתנאים מזג אוויר שונים.  Two-Way UltraSilk® טוויטר. הספק 100 וואט

PARADIGM

זוג רמקולים
החל מ- 3190 ש"ח

4703_01סדרת רמקולים חיצוניים של חברת פארדיים הקנדית, STYLUS 470 או STYLUS 370
איכות סאונד ברמת HI-END , גריל עשוי אלומיניום, חיבורים זהב 24 קראט, צבעים שחור או לבן.

רמקול סלע

RS6pro_sמבחר של רמקולים חיצוניים של חברות ומותגים מובילים. ADVENT, NILES, SPEAKERCRAFT  . גדולים של 6 ו-8 אינטש

SpeakerCraft OE8 One 

SC_one_threeזוג רמקולים של ספיקר קראפט האמריקאי. עוצמת בס מדהימה, סאונד נקי בלי עיוותים. גודל וופר 8 אינטש

PROFICIENT  AW650

proficientזוג רמקולים של חברה פרופישיינט אמריקאית. גודל של וופר 6 אינטש. הספק 150 וואט. צבעים שחור או לבן לבחירה. איכות סאונד מצויינת

KLIPSCH AW650

aw-650wflat_sזוג רמקולים לשימוש חיצוני או פנימי של קליפש אמריקאי עם טכנולוגית סאונד שופר ,יחודית לחברת קליפש. איכות סאונד ברמה גבוה, באס מדויק ועוצמתי.

 רמקול נוף, רמקול להרכבה קרקעית

יש לכם גינה יפה, יש לכם גינה גדולה? אולי אתה רוצה להפיץ את הצליל על שטחים גדולים, כגון פארק, שטח פתוח באולם האירועים. פתרון מושלם- רמקול קרקעית עם פיזור סאונד 360 מעלות. רמקול עמיד מים עם יכולת להפקת באס עמוק וביצועים מוזיקליים גבוהים.  רמקול עם טווח תדרים FULL RANGE עם שנאי קו עבור פרויקטים גדולים או מערכות סאונד הדורשים חוטים ארוכים.

  • טווח תדרים : 60Hz-20kHz
  • הספק: 120 Watts
  • שנאי קו: 70V: 32-16-8-4-2W-1W ,100V: 32-16-8-4W-2W
  • עמיד בתקן:  IP56
  • מידות חיצוניות : Ø365xH409mm

מחיר: נא להתקשר

‏סאב וופר מוגן מים, סאב וופר למרחבים פתוחים.

כפי שאמרנו קודם, פיזור הקול בשטחים הפתוחים שונה לחלוטין מהחללים שבתוך הבית.
היעדר הקירות נותן לנו תופעה, הנקראת – בריחת הבס. במקרה שאנחנו רוצים לקבל צליל מלא ומושלם, אנו ממליצים להוסיף סאב וופר למערכת. יש לנו ניסיון חיובי בהתקנת סאב וופרים של חברת NILES . סאב וופר שלהם בהתקנת תת קרקעי, נותן פיזור באס לשטחים של 50- 60 מטרים. NILES חברה אמריקאית, אחד מהמובילות היום בתחום custom installation. עד היום השתמשנו בהרבה מוצרים של חברת NILES בפרויקטים שלנו ויכולים להבטיח תוצאה טובה, ברוב המקרים, גם עם רמקולים חיצוניים וגם עם רמקולים שקועים.

Klipsch PRO-10SW-LS

  • סאב וופר חיצוני בעל ביצועים גבוהים
  • בגודל של "10
  • Dual voice coil design
  • עמידות לכל מזג אוויר
  • עיצוב תת-קרקעי

Klipsch PRO-12SW-LS

  • סאב וופר חיצוני בעל ביצועים גבוהים
  • בגודל של "12
  • Dual voice coil design
  • עמידות לכל מזג אוויר
  • עיצוב תת-קרקעי

Niles GSS10

  • סאב וופר חיצוני בעל ביצועים גבוהים
  • בגודל של "10
  • Dual voice coil design
  • עמידות לכל מזג אוויר
  • עיצוב תת-קרקעי
  • NILES GSS10 סאב וופר שקועי קרקע
  • מחירים: נא להתקשר

רמקולים חיצוניים למערכות קריוקי.

לעתים קרובות, לאחר התקנת הציוד, אנו שומעים בקשה לחיבור מיקרופונים וקריוקי למערכת קיימת. לפעמים הלקוחות שלנו רוצים להקיים מסיבה ברמה גבוה עם DJ מקצועי. מה לעשות, אבל רוב הרמקולים לשימוש ביתי, אינם מתאימים כלל למטרה זו. כדי לקבל צליל מקצועי אתה צריך להשתמש בציוד מקצועי, כמו רמקולים חיצוניים של חברות מובילות: Behringer, TLA, Tannoy. רמקולים אלה מבטיחים את איכות הצליל של אולמות אירועים המפוארים וברים של קריוקי.

יתרונות עיקריות לרמקולים חיצוניים מקצועיים

  • כוח גדול מספיק עבור רבייה באיכות גבוהה של כל צליל.
  • יכולת עבודה עם מיקרופונים ומערכות קריוקי.
  • מחיר: נא להתקשר

איך מוצאים רמקולים מוגני מים איכותיים?

GS4_sניתן למצוא רמקולים מוגני מים דרך המון חברות שמוכרות מוצרי חשמל, אבל עליכם לשים לב לכך שקניית ציוד הגברה מרשת שמשווקת מוצרי חשמל ביתיים כגון תנורים, מנורות וכו' לצד מערכות הגברה תתן לכם תוצאות פחות איכותיות מחנויות שנועדו לייעוץ בקשר למערכות שמע. קנייה דרך איש מקצוע אמין מבטיחה תוצאות טובות ששוות את המחיר ששולם בעבורה, ניתן להזמין איש סאונד לבדיקה בביתכם, וגם לרוב מומלץ לעשות זאת. בקניות חשוב לדעת שקבלתם את מה ששילמתם בעבורו, ואנו רוצים לעזור לכם להנות כמה שיותר מהקניות שאתם רוכשים.

למה שתבחרו בנו?

אם להסביר בקצרה – אנו מבטיחים אחריות, מקצועיות ואמינות. כמו כן, יש לנו המלצות ממאות לקוחות שקבלו מאיתנו מוצרים, התקנה ושירות במשך שנים רבות. אינדורטק מתמחה בהקמה של מערכות קולנוע ביתי ושמע (תכנון, מכירה והתקנה). אנחנו מספקים פתרונות מקיפים בשילוב מערכות אודיו/וידאו, שליטה חכמה ותקשורת.

קבע פגישת ייעוץ חינם

באולם התצוגה שלנו: 054-483-2180
בלי שום התחייבות

indoortech_logo

Comments are closed.